7 Aralık 2017 Perşembe

Okuru Heyecanlandıran Bir Kitap: Yatılı Okuldaki Hazine / @okuyucu.nutella

OKURU HEYECANLANDIRAN BİR KİTAP:
"Yatılı Okuldaki Hazine"

"Yatılı Okuldaki Hazine" kitabının yorumuyla karşınızdayım, küçük ve tatlı bir kitap.

Kitap hakkında şöyle diyebilirim: İlk 30 sayfada pek bir şey hissetmedim ama ilerleyen sayfalara gelince heyecanlandım.

Acaba hazine nedir falan bekliyorum, sayfaları hızla çeviriyorum. Baktım ki kitap bitivermiş. Tam alışmıştım, çok güzel gidiyordu. İkinci kitabına meraklı bir şekilde kaldım.



Genel olarak güzel ama içeriğe baktığımda olay örgüsünü yeterince vurgulu göremedim. İki arkadaş sır kardeşliği kulübüne üye oluyorlar tesadüfen ve bir hazinenin peşinden koşuyorlar. Sır kardeşliği kulübü üç kişi oluyor ve hazineyi açıyorlar. Ne olduğunu bende bilmiyorum artık ikinci kitaba :-)

PUANIM: 3.5 / 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder