3 Aralık 2017 Pazar

Macera Düzeyi Yüksek Bir Kitap / @gorkemlikitaplar

MACERA DÜZEYİ YÜKSEK BİR KİTAP:
"YATILI OKULDAKİ HAZİNE"

Herkese yeniden merhaba! Aralık ayının ilk yorumuyla karşınızdayım. Bu ayı dolu dolu geçirmek istiyorum. Boş her anımı da kitap okuyarak doldurmaya çalışıyorum. Ve de yılı güzel bir şekilde kapatmak istiyorum...

O nedenle de Aralık'ın ilk kitabı olarak macerası yüksek bir kitap seçtim: "Yatılı Okuldaki Hazine"

Yatılı okulda okuyan üç liseli arkadaşın macerasını konu alıyor.
Bu arkadaşlardan Özgür ve Soner 10.sınıfta, diğer üçüncü arkadaşları Levent ise 11.sınıfta okumaktadır.

Özgür ve Soner okulda oynanan oyunlardan sürekli dışlanmaya başlarlar. Kimse onları çıkarı olmadan oyuna almak istemiyordur. Durum böyle olunca canları sıkılan gençler sürekli oyalanacak bir şeyler arayıp dururlar. Tam o sırada üst sınıfta okuyan Levent ortaya çıkar. Levent bu iki arkadaşın neredeyse tüm bilgilerini bilmektedir. Bunun için uzun bir araştırma yapmıştır. Soner ve Özgür, Levent'in kendilerinden ne istediklerini öğrenmek isterler. Levent'in isteği çok gizlidir. O nedenle de bu ikiliyi büyük bir araştırma sonucu seçmeye karar vermiştir. Levent ikiliye bir teklif sunar.

Soner ve Özgür de bu teklifi kabul eder. Böylelikle gizli ve de gizemli sırrı çözmek için tuhaf bir kitabın sayfalarını aralamaya başlarlar. Bu kitap onlara bir şifre verir. Eğer bu şifreyi çözebilirlerse büyük hazinenin sahibi olacaklardır.

Üç arkadaş, bu fırsatı kaçırmak istemez ve hemen şifreyi çözmeye başlar. Ve böylelikle macera başlamış olur...

İşte kitap (benim görüşümle) bu şekildeydi. Devamının da bir an önce çıkmasını istiyorum. Zira sonu önemli bir soru işaretiyle bitti. Bu nedenle de oldukça merak ediyorum. 

Bana göre kitaptaki tek kusur biraz çocuksu yazılmış olmasıydı. Yani gençlere yönelik olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Zira hikayedeki çocukların hepsi lise öğrencisi. Lakin yine de epeyce beğendiğim bir kitap oldu.

Macera ve gençlik kitaplarını sevenlere tavsiye ederim.

PUANIM: 4.5 / 5

                 @gorkemlikitaplar 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder