22 Mart 2017 Çarşamba

Refika Suna: "Ölümsüz Cümleler, İlginç Bir Polisiye Roman"



REFİKA SUNA: 

"Ölümsüz Cümleler" romanının okunması bitti.

Öncelikle, konu ve sonucu çok iyi bulduğumu söylemeliyim.

Kitabın ilginç bir tarafı, konunun geçtiği yer belirsiz, kişiler kimlikleriyle anlatılıyor.

Güzel olmakla birlikte kişilerin adları olsaydı iyi olurdu.

İçerikte yer alan şiirler çok güzel ve ayrı bir şiir kitabı yapılabilir.

Denemeler de çok iyi ama cinayetle ilgili çok az değinmeler var.

Yabancı polisiyelerde de katilin günlüğü var ve bu günlüklerin büyük bir bölümü cinayetle ilgili olduğu için katilin günlükleri daha işlevsel.

Sizin denemeleriniz, tüm yönleriyle kurgudaki olayı yansıtmıyor.

Kitaptan ayrı olsalar çok güzel felsefi denemeler olabilirdi.

Romandaki karakterleri sinema artistlerine benzetmeniz bence okuyucunun hayal gücüne bir saldırıdır.

Ben hoşlanmadım ve içimden "Yahu sana ne, ben kendim o kişiyi hayal edeyim." dedim.

Bir yakınıma da laf olsun diye sordum, kitaptan hiç bahsetmeden, o bile hoşlanmadı.

Netice itibariyle, bence polisiye roman yazmaya devam edin.

"Ölümsüz Cümleler"in kurgusunu, konusunu ve sonucunu çok beğendim.

Heyecan verici bir okuma serüveniydi.

Eserin finali mantıksal olarak tatmin ediciydi.

Romandaki ipuçları da çok güzel ve yerli yerindeydi.


Sizi kutlarım."

Refika Suna





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder