3 Ağustos 2016 Çarşamba

Korkutucu Bir Kitap: Kıyamete Son 99 Gün



     Merhaba. Nasılsınız? 
1 gün sonra dershanemin yaptığı sınav var. O yüzden ben iyi değilim. Bundan sonra da olabilir miyim, bilemiyorum zaten.
Neyse, Kıyamete Son 99 Gün bitti.
Yorumunu gireyim.
Kitabın kapağı gerçekten güzel.
Kitabın içindeki bölümler birer sayfa uzunluğunda. Zaten günlük şeklinde. O yüzden kitapta hemen ilerleyebiliyorsunuz.
Okurken yer yer korkup kitaptan gözlerimi kaldırıp etrafıma şöyle bir bakındığım anlar da olmadı değil. Bir şey göremedim ama.
Kitap, gelecekte geçiyor. 2029 ile 2030 senelerinde. 2 Aralık 2029 akşamı ''Kıyametin kopmasına 99 gün kaldığı kesinleşti" diye bir haber yayılır.
Ve Ay, 99 gün sonra Dünya'ya çarpacaktır.
Zamanın azalmasıyla birlikte Dünya'da kaos başlar. İnsanlar, her yeri yağmalamaya başlar.
Mutant hayvanlar, gökyüzünden yağan deniz mahsulleri ve iğrenç kokulu çiçekler de baş gösterir.
Bir de Lucipen...
Günlük dediğim bölümlerin sonlarında bir de şiir yer alıyor. Esma-ül Hüsna ile ilgili. Şiirleri anlamakta biraz zorlandığımı söylemeliyim.
Bir de 2029'da teknoloji bu kadar gelişecek mi yahu? Merak ettim şimdi.
Kitabı beğendim ben. 4 yıldız veriyorum.

Kitaptan seçtiğim bazı hoş cümleleri de paylaşmak isterim:
- Kimilerince güzel ve başarılı bulunacak bir kitap yahut bir şiir değil, sadece tek bir dize yazmak bile nesiller boyu sürecek bir sanatsal kalıcılığı yakalamaya yetebilir.
- Eğer yalnızsan gece karanlık bir kuyudur. Yalnız değilsen yıldızlı bir gökyüzüdür. Yalnız olmayıp da yalnız gibi hissediyorsan soğuk bir mezar...
- Sabırlıyım. Her gün hiçbir şey beklemeyeceğim günü bekliyorum. Beklemek kadar güzel ne var?
"Kıyamete Son 99 Gün - Polat Onat"

Barış Semerci
(instagram / birvagonkitap)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder