18 Mayıs 2016 Çarşamba

Kemal Sunal'ı Gördüğümde / Anı Denizi -1



KEMAL SUNAL'I GÖRDÜĞÜMDE

     Yirmi yıl geçmiş. Sene 1995. İstanbul Selimiye Veteriner Lisesi, ikinci sınıfta okuyorum. Okuldan birkaç arkadaşla, bir hafta sonu, Altunizade'deki Capitol alışveriş merkezine gittik. 

     Capitol'un en üst katında dolaşırken, Bowling salonunda bir hareketlilik fark edince oraya yöneldik.

     O sıralar, Kemal Sunal'ın başrolünde olduğu "Şaban Askerde" adlı bir dizi yayınlanıyor. Bowling salonunda çekim yapıyorlar. Çekime ara verilmiş. Kemal Sunal, üzerinde çekimlerde kullandığı asker kıyafeti, elinde bir bardak çayla, kapının yanındaki bir masada oturmuş, dinleniyor.

     Kemal Sunal'ı görünce, ilk şaşkınlığım nedeniyle, büyük bir sevinç ve heyecanla haykırdım: "Aaa, arkadaşlar! Şaban'a bakın. İnek Şaban'ı gördünüz mü?"

     Kemal Sunal, benim bu çığlığımı duyunca, kafasını bize doğru çevirip baktı. Ben de, onun filmlerdeki sempatik tavırlarını düşünerek, o efsane komik gülüşünü yakalayabilmek umuduyla, sevinçle el salladım.

     Sonra ne mi oldu? 

     Kemal Sunal, yüzünü buruşturup bir şeyler mırıldanarak, elinin tersini öfkeyle sallayıp bizi kovaladı.

     Bizde renk mosmor oldu elbette. Hemen oradan uzaklaştık.

     Ne zaman Kemal Sunal'ın bir filmine denk gelsem, bu naif olayı hatırlar ve gülümserim.

     İlk gençliğimdeki bu ham tavrımdan dolayı utanır, değerli Kemal Sunal için Allah'tan rahmet dilerim.


          Polat ONAT
          Anı Denizi -1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder