17 Temmuz 2013 Çarşamba

Ramazan Hatırası: Nöbette İftar



   2000 yılı. Elazığ Karakoçan İlçe Tarım Müdürlüğünde veteriner sağlık teknisyeni olarak çalışıyordum. O yıllarda, mesai zamanı bitmeden önce iftar vakti giriyordu. Dairede çalışan arkadaşların hepsi evli, ben ise bekar olduğum için, iş yerimizde genelde ben nöbetçi kalıyordum. Dairede iftarımı açıp, mesai bitince iş yerini kapatıyordum. Sağolsunlar iş arkadaşlarımın her gün birisi, iftarda güzel bir yemek tepsisi donatıp bana yolluyorlardı. Mükellef bir iftar yapıyordum onların sayesinde. Tek başıma sessiz bir iş yerinde iftarımı açtığım o günleri buruk bir tatla hafızamda taşıyorum halen. Nihayet şunu fark ettim ki, sevdiklerimizle yapılan sıradan bir iftar, yalnız başına yapılan ziyafet gibi bir iftardan çok daha değerlidir.


   Polat Onat / Batman / 
  16 Temmuz 2013,   Ramazan Eki



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder