31 Mart 2013 Pazar

Lütfen Okuduğunuz Kitapların Arasında Bir Şeyler Unutun Arkadaşlar!



   Kendinize ya da sevdiklerinize on sene sonrası için hoş bir sürpriz yapmak ister misiniz? 

   Okuduğunuz kitapların arasına takvim yaprağı, fiş, bir gazete küpürü, fotoğraf, bir çiçek ya da yaprak, küçük bir not, o anınızla ilgili basit bir nesne koyun lütfen. 

   On sene sonra siz bu dünyada yoksanız bile, kitabınızı sahafta bulup satın alacak kitapseveri çok sevindireceksiniz.

   Kendimden biliyorum, sahafta karıştırdığım eski kitapların sayfalarının arasında unutulmuş ne hoş kartpostallara, kurumuş çiçeklere, eski fotoğraflara, kartvizitlere rastladım. Bir emanet gibi aynı yerlerinde muhafaza ediyorum onları. Benden sonraki sahipleri için...

4 yorum:

  1. Universitedeki okul kitaplarimin arasi resim degisik not ve gunun sozleriyle doludur...yillar gecti arasira kutuphaneyi karistirir mutlu olurum...gercekten cok keyif verici....

    YanıtlaSil
  2. Kendine sürpriz yapmanın en ucuz yoludur ayrıca.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir fikir, bir keresinde sahaftan aldığım bir kitabın sayfalarına yazılmış günlük yazıları bulunca çok heyecanlanmıştım:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel fikir ..Ben dedemin kitabının içindeneski türk liraları buldum.Konacak en son şey sanırım:)

    YanıtlaSil