25 Ocak 2011 Salı

Ölmeden Önce Söylenen Son Sözler



"Hanım, bırak şu terlikleri." Ahmet Haşim


"Bana bir merdiven verin." Nikolay Gogol


"İşte bu iyi." Immanuel Kant


"Biraz dinleneyim." Namık Kemal


"Şu lanet olasıca sigarayı söndür."
Hector Hugh Munro

 
"Korkunç bir baş ağrım var." Franklin Roosevelt


"Gökyüzü uçsuz bucaksız." Octavio Paz


"Buna rağmen duam sizlerle beraber."
Adnan Menderes


"Her şey bitti, artık çok geç." Lord Byron


"Ben de birkaç güzel kitap yazmıştım." F.Nietzsche


"Daha şimdiden alevler." Voltaire


"Dostum, doktor çağırmanıza gerek yok."
Berat Öztürk


"Ya duvar kağıdı gidiyor, ya da ben." Oscar Wilde


"Haşa, ben ölümden korkmuyorum."
Muhammed İkbal


"Her şeyden öyle sıkıldım ki." Winston Churchill


"Çok zamandır şampanya içmedim." Anton Çehov


"Kardeşlerim lütfen durun, burası barışın evi." Malcolm X


"Bu fena işte." Peyami Safa


"Uyuyamıyorum." J.M.Barrie


"Eserlerimi yılda bir kez bana hatırlatması için bir adam görevlendirin." Damon Runyon


"Oyun bitti." Octavius Augustus


"Beni artık yalnız bıraksınlar." Dutch Schultz


"Bu benim için oldukça yeni bir deneyim olacak."
Bernard Shaw


"Birbirinizi sevin." George Harrison


"Haydi Allahaısmarladık." Fatin Rüştü Zorlu


"Para hayatı satın alamıyor." Bob Marley


"Komedi bitti artık." Ludwig van Beethoven


"Kedilerimi iyi doyurunuz."
Hüseyin Rahmi Gürpınar


"Sözler değil eylem, artık yazmayacağım."
Cesare Pavese


"Yarın görüşürüz." Ali Erdin


"Bu dünyada ölmek yeni bir şey değildir ama yaşamak da pek yeni sayılmaz." S.Yesenin


"Sen de mi Brütüs?" Jül Sezar


"Işık, biraz daha ışık." J.Wolfgang von Goethe


"Yarının ne getireceğini bilmiyorum."
Fernando Pessoa


"Saat kaç?" Mustafa Kemal Atatürk


"Ben görevimi burada bitiriyorum." Albert Einstein


"Ölüyorum, beni hastaneye kaldırın." Cemil Kırbayır


"Asklepios'a bir horoz borçluyuz." Sokrates


"Edebiyattan bir Halil bey vardı, iyi arkadaştı."
Cemil Meriç


"Söyle bana, şu koca ömrümde herhangi bir şey
yapabildim mi?" Leonardo Da Vinci

"Ölümün tadı dudaklarımda... Bu dünyadan olmayan bir şey hissediyorum..." W.A.Mozart


"Elveda olmayacak söyleyeceğim son söz." P.Onat


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder