23 Nisan 2014 Çarşamba

En Sevgili'ye Kelimeden Çiçekler'i İlk Okuyanın İlk Yorumu


EN SEVGİLİ’YE KELİMEDEN ÇİÇEKLER’İ
İLK OKUYANIN İLK YORUMU

Oğlum Umut “Baba” diye bağırdı:
"Çok susadım bana su verir misin?"
Saat gece 03:30’u gösteriyordu.
Su bitti, Umut uykuya devam etti.


Başımı yastığa koyduğumda,
Sağımda "En Sevgiliye (s.a.s) Kelimeden Çiçekler” 

kitabı duruyordu.
Sevgili dostum Polat Onat’ın kaleminden akanları 

okumaya başladım:

 "Ağlamak ve gülmek, kardeşmiş meğer..."

Umut'un babası Özgür Bey;
Kitaba devam ederken karar verememişti.
Şiir kitabı mı okuyordu?
Yoksa bir roman mı?
Saatler sabah 06:00’ı gösterdiğinde,
Kitabın son sayfasını okuduğunda 
artık kararını vermişti.

Aslında farklı hayatların, ama bir kalplerin romanını okuduğundan artık emindi.
Ve emin olduğu konuyu yine hatırlamıştı:
Yani bu dünyada kime güvenebileceğini yeniden hatırlamıştı...

Ben de, bu eseri yazdığın için, emeğine ve sana, 
yani arkadaşım Polat’a;
Bu eseri okumama; susayıp vesile olup uyandıran, 
oğlum Umut'a ,
Umut 'un yatmadan önce yediği ve 

onu susatan çikolataya teşekkür ederim.

ÖZGÜR CEBECİ
18 Nisan 2014 / Sinop 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder