13 Ağustos 2011 Cumartesi

Kızım Meryem'in Duası / Yeni Bahar Dergisi



"Allah'ım, ben seni çok seviyorum. Annemi ve babamı koru. Kardeşim büyüyünce onunla iyi arkadaş olacağım. En iyi oyuncaklarımı paylaşacağım. Allah'ım, ben eskiden bebektim, şimdi abla oldum. Allah'ım bana kırmızı çanta verdiğin için çok teşekkür ederim. Gelecek yıl bana bir tane daha doğum günü yapacaklar. Senden güzel elbiseli, büyük paketli bir bebek istiyorum. AMİN."
Meryem Onat





Yeni Bahar Dergisi
21 Temmuz 2011 / Perşembe
Sayı:16 – Sayfa:19

8 yorum:

  1. Allah'ım bu kücük,sevimli,paylaşımcı ablaya hayatta ne istiyorsa ver:)

    YanıtlaSil
  2. Hani bir söz vardır..Armut dibine düşer daha şimdiden yazıları (duaları) yayınlanıyorsa umarım ilerde kalemi kuvvetli olur...Allah evladlarımızın hayırlarını feth etsin, şerlerini def etsin...Onlarla iki cihanda da gurur duymamızı nasib eylesin...
    Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
  3. maşallah maşallah ,Allah sakınsın saklasın bu miniği hep..

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım . Kıyamam kardeşiyle iyi anlaşma ve paylaşma sözünü acaba büyük paketli bebeğe rüşvet olarak mı söylemiş :)))

    YanıtlaSil