25 Kasım 2017 Cumartesi

Gizemi Her Sayfada Hissettim / @kitaplarimlamutluyum


            YATILI OKULDAKİ HAZİNE: Güneşli bir haftasonu, yatılı okulda kalan öğrencilerden Levent, Özgür ve Soner... Her zamanki gibi başlayan gün, Sır Kardeşliği Kulübü, şifreler, gizemler, harita, sandık, derken bambaşka bir şekilde devam etti... Kısa ama çok keyifli bir kitaptı. Devamı da gelecekmiş üstelik. Ben de bu üç çocuk ile birlikte gizemi her sayfada hissettim
            Bir de kitabı okurken yatılı okulda kalan çocukları düşündüm. Onların ailelerine olan özlemini, büyük çocukların yeni gelenlere yaptığı acımasız şaka ve muameleleri, mutluluklarını, üzüntülerini düşünmemek elde değil. Okuldaki en sert öğretmenin lakabı Gestapo idi, buna hem güldüm hem de buruk bir his işte hissettiğim çocuklar adına.

            Kitap da öyle bir yerde bitti ki yenisi çıkana dek merakta kalacağım. 


            @kitaplarimlamutluyum / instagram 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder